Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

onsdag 6 mars 2013

Blommorna är ändå det största

Nästan lika häftigt som insikten att jag får plantera om blommor själv var det som hände idag. Jag hämtade bara ett barn på dagis. Det äldsta barnet åkte med en kompis hem. För första gången! Så stor vår Anton har blivit.

Okej. Vissa (läs: min man) kanske tycker att det här med att han vågar åka med en kompis direkt efter dagis slår det faktum att jag får byta jord på lite blommor ostört. Men jag känner nog att jag har rangordningen ganska klar för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)