Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

onsdag 8 maj 2013

Helgkänslor mitt i veckan

Idag kör vi fredagsmys på en onsdag. Nybadade killar med varsin skål popcorn.

Anton: - Vilken lyx, mamma!

Trevlig Kristi Himmelfärd alla! Nåt bra har den där Kristus fixat. Lite ledigt mitt i veckan. Vi får bara hoppas att solen kommer tillbaks. I helgen ska det planteras!

(På tal om Jesus förresten. Häromdagen sa jag Men guuud! Om nåt, bergis väldigt jobbigt. Då sa Anton:
- Mamma, man får inte säga Gud. Det är ett svärord.
Haha, jag visste inte att vi var satanister här i huset.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)