Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

måndag 13 maj 2013

Min garderob har inte direkt varit prio

En annan grej som jag blev väldigt varse när jag åkte på semester var min brist på kläder. Eller ja. Alltså hela, utan fläckar och fina kläder. Det finns däremot gott om praktiska kläder.

Så det fanns ett behov av att shoppa lite i Italien. Som synd var så hade vi inte riktigt utrymme för det i våra väskor. Jag vill inte säga att Ryanair är petiga eller så, men man får väl vad man betalar för.

Ja, så eftersom min garderob fortfarande innehöll slitna kläder med fläckar och hål så var jag tvungen att shoppa lite mer idag. Det kan vara farligt att jobba mitt i stan.

Men man kan inte bara köpa till sina barn. En mamma måste få unna sig något till sig själv också. Så de så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)