Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

onsdag 29 maj 2013

Turbulenta tider

För tillfället går jag i väntans tider. Och resten av min och en annan avdelning på jobbet. Omorganisering. Omfördelning bland chefer. Jag kanske får en ny. Hoppas inte!

Det upptar väldigt mycket av min tankebana. Jag vet att det är beslutat hur det ska bli, men vår förvaltningsdirektör har av någon outgrundlig anledning valt att inte kommunicera ut det än. 

Jag kollar vår interna hemsida och min mejl stup i kvarten. Känner att jag har svårt att fokusera på barnen så mycket som jag skulle vilja. Men samtidigt - hur mycket skulle jag tänka på jobbet om jag inte hade barnen att fokusera på?

Vi håller på och lär Fabian gå på pottan. För någon dag sen kissade han på pottan för första gången. Vi gjorde high-five såklart! Som sagt, tur att man har annat att tänka på ibland. 


Någon tyckte det var väldigt roligt att sätta denna bilden utanför mitt kontor. Jag vill ha kvar mina härliga kollegor och mitt fina kontor! Håller tummarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)