Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

tisdag 2 juli 2013

Jaha, nu går det bra att sova hela natten

Det kan hända att jag nämnde igår att jag hoppades att Fabian snart skulle börja ändra sitt beteende (dvs sova bättre på natten). Och att det var min mans tur att ta natten. 

Och inte för att jag på något sätt vill att min käre make ska behöva vara vaken på natten. Inte alls. 

Men att passa på att sova hela natten just som det är pappas tur att nattvaka känns väl lite orättvist. Vad fan, liksom.   

Tror han får ta natten igen. Tills han får en jobbig natt. Nu har jag gjort mitt för en stund. Och jag tror inte den här natten är en ny trend ännu. 

Annars har min dag mest gått åt till att hålla koll på att lilla herrn går på potta när han ska. Några blöta byxor per dag är tydligen obligatoriskt när man lär sig vara utan blöjor. 


Och så har jag bakat bullar till båtturen (som förhoppningsvis blir av imorgon) och bröd. (Några syns nedanför, resten är i frysen.)


Min älskling har gått med trimmern runt vår fina stenmur. Här inspekterar Anton hur det går. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)