Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

måndag 9 september 2013

Okej, en aktivitet är väl okej!

Idag började Anton på gympa. 45 minuter med lek, spel, klättring, hoppning och gud vet vad i en liten gymnastiksal. Som barnen säkert tycker är hur stor som helst.

Innan fick han packa en liten väska med mockasiner, vattenflaska och svettband. 


Det kan bli så att måndagar blir Antons bästa dag, för han var helt lyrisk när han kommit hem och skulle berätta vad de gjorde. 

Han ställde sig upp i sängen och visade att han kastade bollen så hääär högt:


Jag kan erkänna att jag varit aningen skeptisk till alla aktiviteter som barnen tydligen måste gå på. Men det går ju inte annat än att smälta när sonen blir så där glad. 

Jag är än så länge väldigt glad att det bara är en kväll i veckan. Men jag antar att detta bara är början. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)