Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

tisdag 10 december 2013

Tips på hur du kan klä dig på nästa utvecklingssamtal

Idag har jag haft det årliga utvecklingssamtalet med min chef. Och ibland kan det ju vara lite svårt att veta vad man ska ta på sig om man har viktiga möten. Det här blev dagens outfit:


Inga konstigheter. 

Min chef tyckte det kallades smör. Men inte om man menar det, förstås. 

Tror det förbättrade mina förutsättningar lite. :) Åtminstone blev det en rolig start. 

Ja, det är lite så vi jobbar på mitt arbete. Hur har du själv haft det idag?

4 kommentarer:

  1. Jag har haft en härlig dag tillsammans med min familj och så har vi sjungit på jobbets grötfest. En väldigt lyckad dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh det lät som en väldigt härlig och fin dag!! Hoppas du får fler sådana! Kram!

      Radera
  2. Haha..jag tyckte det var en kul idé! Så tufft och modigt av dig. Jag hade aldrig vågat. Smör tycker jag inte det var, de som smörar gör det inte SÅ tydligt:-) Ha en fin dag. Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte också det var roligt! Håller med om att smör inte brukar ske så där konkret... :) Men vad gör man inte för att lätta lite på stämningen! :)
      Ha det gott, kära du! Kram!

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)