Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

söndag 23 februari 2014

Men tydligen räckte inte kalas som helgens aktivitet

Nej, idag slog vi till med besök på badhuset och sen lunch hos mina föräldrar. Och efter det så gick jag och Anton på bio. Bamse och tjuvstaden. Tillsammans med en massa andra barn. 

Att gå på bio med barn var tydligen en annan grej än att gå med vuxna. Inte tyst många minuter i den salongen. Men Anton gillade det, såklart. 


Lite Anton- och mammamys var inte fel. 

Men jag känner mig ändå inte så utvilad efter helgen direkt. Och jag vet att den här veckan kommer bli fylld av jobb. Imorgon hämtar min pappa barnen på dagis så att vi ska kunna jobba några timmar extra. Det blir välbehövligt. Men vi vet att det bara är den här veckan. För nästa vecka blir det bara två arbetsdagar, sen åker vi till Kanarieöarna. Härligt att se fram emot!

Hoppas du haft en skön helg!

4 kommentarer:

  1. Förståt väl det. Att han tyckte det var mysigt. Tänk om en annan hade fått gå på bio med mamsen när jag var i hans ålder.... Kan inte minnas att jag var det faktiskt. Gick nog inte så värst många barnfilmer på den lilla biografen hemmavid. Bröderna Lejonhjärta kommer jag ihåg att vi var och såg i alla fall men då var jag lite äldre och vi hade åkt till den stoooora staden Linköping;-) Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja spännande var det! Första riktiga långfilmen för honom (på bio) vilket kändes extra roligt! Tänk att få vara med om så mycket för första gången, vilken häftig upplevelse!
      Ha en fin vecka, kram kram!

      Radera
  2. Det är så fint att göra något tillsammans med ett barn. Och vad spännande med en resa till värmen! Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var verkligen fint! Oftast har jag gjort grejer med lillebror medan storebror varit med sin pappa, så det kändes extra roligt att få göra något med bara honom för en gångs skull!
      Sköt om dig, kram!

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)