Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

fredag 28 februari 2014

Två bra och två dåliga

Det första dåliga var att BÅDA barnen vaknade i morse och hade kissat på sig.

Det första braiga var att klockan redan var halv sju, så jag behövde inte bädda om sängarna så att de kunde lägga sig igen. 

Det andra dåliga var att min ena halsmandel är stor som en vindruva och värker som om den varit i slagsmål i natt. 

Det andra braiga var att vi är lediga idag, så jag kunde sätta på Bolibompa till barnen och gå och vila en stund till. 

Nu, efter en stunds vilande, sitter jag i soffan med en kopp te och myser med barnen. Känner att den här dagen får gå på sparlåga. 


Önskar dig en fin fredag! Stor kram!

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att negativa saker vägs upp med positiva. Hoppas din mandel har lugnat ner sig och slutat bråka. och hoppas ni hade det mysigt på den lediga dagen igår.
    Kram
    Annie
    Ps. tack för alla härliga stöttande och snälla kommentarer hos mig, det värmer;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen tur att det kan finnas positiva saker också! Tyvärr så är halsen bara sämre så idag blir det till att vila och kurera...
      Hoppas ditt beslut känns bra i hjärtat och kroppen! Brukar kunna vara skönt när man väl bestämt sig för nåt!
      Ha en fin helg, kram!

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)