Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

söndag 2 mars 2014

Sköna effektiva söndag med tå-funderingar

Plötsligt fick jag en förmiddag alldeles ensam hemma. Farmor hämtade Anton för att åka på Disney on ice. Fabian ville absolut åka till sin pappas firma för att fixa och leka. 

Så nu har jag packat ännu lite mer, slagit in presenter till barnen som de ska få på flyget (pysselböcker och pennskrin), lagat några trasiga kläder som skulle med, strykt kläder. Sandalerna är framtagna och mina tår undrar om de verkligen snart ska behöva visas i dagsljus utan strumpor...


Oj, vad effektiv jag kan vara. Vilken skön känsla. Musik på hög volym. Fixa och trixa. Inga störande moment. 

Hoppas du också har en skön söndag!

2 kommentarer:

  1. Verkar som om du haft en härlig dag. Sådana där dagar är nödvändiga att ha ibland.
    Låter skönt med sol och värme speciellt gråa och kalla dagar som denna.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ibland behöver man dessa dagar för att hämta lite mer energi till andra dagar... Kram Maja

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)