Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

tisdag 8 april 2014

Jag är väldigt stark visade det sig!

Idag regnar det på bredden. Usch och fy vilket väder! Man kan lika gärna sitta inne och jobba när det är såhär.

Gårdagens måndag vill jag helst glömma, med sega möten, alldeles för mycket att göra och besked från verkstaden om bilen. (Om nån missat lördagens bravader så läs här.) Det var inte bara en hjulbult som var trasig. Det var tolv stycken. Och tre fälgar. Så nu måste samtliga fälgar bytas. Och kanske även skivorna som håller i bultarna. (Eller vad det nu heter...) Verkstaden undrade hur stark jag var egentligen. Går numer under namnet Hulken från min kära make. 

(Ska nog ta på mig barnens mask ikväll...)

Nu är lunchrasten slut för snart börjar nästa möte. Går kanske ner och köper mig lite godis efter det för att klara mig tills jag slutar jobbet. Hur gör du för att pigga upp dig själv i grådasset? Sockerchock för dig med?

Önskar dig en fin tisdag med sol i sinne!

6 kommentarer:

  1. Japp socker är en mycket bra medicin mot gråa, tråkiga dagar. Fast allra helst hade jag velat pigga upp mig med hjälp av solen, men den verkar ju vara långt borta tyvärr.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag skiner solen här och det är ju en underbar start på dagen! Önskar dig en fin söndag, kram Maja!

      Radera
  2. Faktiskt, godis är ett fantastiskt sätt att snabbt pigga på sig och känna sig lite lyckligare. Men god sömn, bra mat över lag och lite frisk luft gör susen. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland är god sömn ett minne blott för en småbarnsförälder, bra mat tråkigt och frisk luft inget alternativ om det öser ner. Då får man ta till extra knep! :)
      Kram!

      Radera
  3. Jag hoppas lite godis piggade upp Maja? Själv är kombon musik och dans min grej. Musik på hög volym och sedan dansar jag loss. :)

    Sköt om dig och hoppas att solen har lyst upp din söndag!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte faktiskt aldrig godis, men blev på nåt sätt pigg ändå! :) Musik och dans är ju helt fantastiskt! (Men funkar inte alltid på kontoret....)
      Hoppas du haft en fin start på veckan, kram Maja!

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)