Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

måndag 28 april 2014

Ni njuter väl av våren även på måndagar?

Istället för att bli bitter över att behöva sitta inne denna vackra vårdag så tar jag koppen kaffe på maten utomhus. Det blåser lite kallt från Vänern, men det struntar jag i. Alldeles nära en hamn med guppande båtar och skriande måsar. Med vårblommor och skinande sol. Med doften av kaffetillverkning från Löfbergs. 


Med en promenad genom vår fina stadsträdgård och grönskande stad. 

Sen är jag redo för en eftermiddag vid skrivbordet. Energin är påfylld och 3 dagars-veckan är igång. 

Trevlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)