Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

söndag 18 maj 2014

Kärlekståget levererar

Hur ska jag kunna sammanfatta de här dagarna i landets huvudstad egentligen? Helt underbart har det varit. Strålande sol precis hela tiden, med enorm sommarvärme och en stad som visar sig från sin absolut bästa sida. Och en massa fina människor.

Jag och min bror.
Och ett kärlekståg, som gick från Mariatorget till Vitabergsparken. Bara för att sprida kärlek. Och härliga sambatakter.



Och en massa lyx! Som jordgubbar och croissanter till frukost på den soliga balkongen.


Eller en kopp te i handen, uppkrupen i en skön fåtölj hos en av mina bästa vänner. Eller ingen tid att passa eller måsten som måste måstas.

Eller promenader med obetalbara vyer.



En helg att minnas och stoppa ner på en fin plats i hjärtat. Men nu ska jag snart få krama om min man och mina barn och det ska bli bra härligt, det med!

6 kommentarer:

  1. Vilken helg du haft! Underbara Stockholmsbilder!
    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan man säga, tack Lena! Stor kram!

      Radera
  2. Låter grymt härligt! Att bara vara helt ledig utan måsten eller någon att ta hand om förutom sig själv :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tydligen är det välbehövligt, märkte jag! :)
      Ha en fin tisdag, kram Maja!

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)