Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

torsdag 6 november 2014

Gräset är inte alltid grönare

Okej, ibland har jag fel och då erkänner jag det. 

Min man tyckte nämligen inte att det räknades som lyxig egentid att ligga ute i leran vid nollgrader och mörker för att byta mina däck. Konstigt nog. 

Han sa att han kunde tänka sig att göra många andra roliga saker. Hellre vara med barnen till exempel. 

Så förlåt älskling! (Även här. Kände att du kunde få lite digital upprättelse också.) Bara för att det kändes så för mig just då så betydde det inte att gräset var grönare. Tydligen. Jag hade fel. (Du kan vänta dig en fin kompensation.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)