Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

tisdag 20 januari 2015

Statusrapport på galenskapen

Status hemma hos oss:

- Anton vaknar varje natt och vrider sig i kli-attacker (gipset kliar och såret läker).
- Kylskåpet står i vardagsrummet.
- Frysen står i garaget.
- Slasken i köket är inte inkopplad så vi får använda den i grovköket.
- Golvet är täckt av vitt papper.
- Hälften av belysningen i köket är inte inkopplad, så det blir lite mörkt när solen går ner.
- Hantverkare färdigställer grejer varje dag. Men det innebär också nytt slipdamm eller annat skräp på golvet varje dag. 
- Julstjärnorna tänkte jag plocka ner nu.

Men jag är inte bitter. Snart är mitt underbara nya kök helt på plats. 

Men om du undrat varför jag inte bloggat på ett tag så håller jag bara på att bli tokig först. Återkommer när tid och ork finns.

6 kommentarer:

  1. Men du, förstår din tokighet, men det är varje kvinnas och mans rättighet att bli lite tokig ibland.
    Håller tummarna att tokigheterna inte håller i sig för länge.

    Fin dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. En jäkla cirkus med andra ord ;) Det är inget jag avundas dig precis. Bryt ihop i tokerier och kom tillbaka.
    Hoppas du får en fin dag!
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Härligt när det blir klart!
    Ja, man blir tokig ibland..... ;-)
    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns ju desto bättre då, när det är klart! :) Stor kram!

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)