Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

måndag 11 maj 2015

Börjar jag tröttna?

Det är väldigt mysigt att vara hemma. Men lite omväxling förnöjer verkligen. Idag gjorde jag och de två yngsta en utflykt till bibblan och lånade lite nya böcker. Jag behövde se något annat än dessa fyra väggar. Clara har fått sin första förkylning. Ni vet en sån där då det låter som om hon knappt kan andas, eftersom andningsvägarna är så små på dessa nyfödingar. Man märker att det är jobbigt för henne. Men igår och idag har hon varit lite bättre. Så bibblan fick det bli.  Man blir så himla isolerad av att ha en liten bebis. Speciellt när de är lite sjuka. Jag har i alla fall hunnit ta mig lite frisk luft under helgen och plockat in massor av förgätmigej. Alltid lite uppmuntrande med blommor. Jag hoppas Clara snart blir helt bra, så kanske jag kan träffa någon vän och få vara lite Maja ett tag. Så kanske jag kan sluta klaga också. Jag har väl inte redan tröttnat på hemmalivet? (Kan också vara att jag försöker bli av med sockersuget. Lika med omöjligt. Har du några tips?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)