Den här bloggen är nu avslutad. En stund till kommer du kunna läsa och kommentera gamla inlägg. Tack för att du tittar in! ♡

måndag 22 juni 2015

Slitsamt detta...

Alltså sommaren! Barnen kan springa ut i trädgården när de vill. Utan att böka på overall och dra flärpen över stövlarna. Inga vantar som blir blöta. Skit samma om det regnar, det behövs inga galonisar. Man blir ändå inte kall. Clara kan sova i vagnen utan att behöva få snö på sig. Okej för att det kan bli för varmt. Men det är ändå ett delikat problem.

Idag tog mina föräldrar med Anton på golfbanan. Fabian badade i vattenspridaren här hemma medan Clara sov i vagnen. Nu har Anton åkt till en kompis för att sova över där. En annan kompis kom förbi och "nöjde" sig bra med att leka med Fabian. Trots att det var Anton han sökte. Clara sover igen. Och jag tar en kaffe på den soliga verandan. Slitsamt detta att vara trebarnsmamma.  (Okej, jag kommer få igen kaxigheten. Men det struntar jag i.) 

Trevlig vecka på dig!

2 kommentarer:

  1. Det låter helt underbart, precis som det ska vara!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, jag njuter! Hann precis med kaffet innan hon vaknade! :-)

      Radera

Tack för att du tittar in! Du får gärna kommentera mina texter, då blir jag väldigt glad! (Har du inget blogg-konto så välj att kommentera som Anonymt och klicka på Publicera.)